15 september, 2007

Planeringsdagar på jobbet...

Det var mycket tankeverksamhet - mycket lite stickning (bara i bussen dit och hem) men vackert väder utanför fönstret och på kvällen sträckande gäss över sjön.
När jag kom hem spann jag några meter av "Lambi"ullen och somnade sen i soffan till 10.00 m loppet i friidrotten....
Ja förresten vet ni ju inte vem Lambi är. Hon är en av Lakrits tackor hemma hos min granne E-K. Jag tror att hon är med på bilden för Yahoogruppen Spinna, eller hur Tina? Hon har lång lätt vågig ull som är väldigt lättspunnen men blir lite sträv som garn - ganska slitstark skulle jag tro? I morgon ska jag på spinnargille - ser verkligen fram emot att träffas igen!

1 kommentar:

Sussry sa...

Vad duktig du är som spinner eget garn. Skulle vilja prova det men aldrig vågat.