22 augusti, 2007

Vi är med ny hårddisk..

Det är kul.......men helt plötsligt har vi en helt tom värld att fylla....och jag börjar inse hur MYCKET jag hade på den gamla. Det positiva är att vi blir av med en massa skräp. Det negativa är att allt sådant jag BEHÖVER inte flyttar sig av sig självt! Jag har inte tid att jobba!!!
Hur som helst får ni av nämnda anledning inte så mycket bilder på ett tag.

Jag har annars färdigställt en "Palette" från Spinn off, i hemspunnet tusshasilke (present till nästa födelsedagsbarn..). som nu ligger utspänd på mina nyinförskaffade hoppa-hage-plattor från Biltema. Fungerar utmärkt!
Har förresten börjat prenumerera på Spinn-off (fick sommarnummret i förra veckan) - den verkar ju intressant på många sätt..men jag vet inte om jag ska börja behandla Yuccapalmsblad för att få något att spinna av. Det verkar lite väl krångligt - Artikeln om fraktalspunnet garn var däremot mer matnyttig.
Tack alla te-drickare för de värmande kommentarerna förresten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin sida du har gjort! Blir lite sugen själv , men det får nog gro ett tag till.Det verkar kul att ha ett "eget litet kryp in "
Snygg layout typ Åsa färger kanske..Såg ditt mail med spinnträffarna Tack ! Det blir en händelserik höst tror jag.

Ylva