02 juli, 2008

Tillbehörinskaffning

På sista tiden har jag investerat i tillbehör:



Bilden är lite mörk men ni får försöka använda fantasin....
Överst till vänster en utmärkt spinnkrok med vackert band + en diz (för att göra kardsträngar)
Allt inköpt från Gammeldags. Tre kammar för att göra en konstruktion som ni kan hitta här. Sist men inte minst - nålar, virknålar och nålpåträdare från Loveknitting (som jag berättade om i går) Jag måste säga att jag är väldigt nöjd - förgyller tillvaron markant.

Annars gjorde jag en ganska misslyckad tur till Stockholm i dag (förutom att jag träffade flera goda vänner - Tina, Maria och Mia- Hej Hej!) - jag köpte ingenting- det är nog rekord.
Så i stället betälde jag tre tidnignar från Interweave...Borde dock beställt fyra insåg jag efteråt - av någon anledning var början av maj inte tillräckligt tidig inbetalning för att få sommarnummret av Spinn-off. Ja ja. Vad är väl en tidning...?

Annars fortsätter jag och virkar - rapport kommer i morgon....

Inga kommentarer: