17 april, 2009

Dagens inlägg med besök

Vilka är det som har kommit på besök?



Jo titta! Tina och Noor kom och livade upp min eftermiddag i vårsolen!
Ni känner väl igen min gamla sjaltork? Nu är den en "hopp- och- studsmatta" att springa runt!
Ni är så välkomna tillbaka!




Sen till avdelningen udda objekt:


Detta är en Megas - ja ni som var med och såg "Matulda och Megasen" från 60 talet, ni minns väl? I och för sig var han ljusblå med en kall nos men ändå....
Det är i alla fall en variation av Ylvas som är en varaition av Shannons.......



Detta är mitt senaste oemotståndliga Tradera fynd....en kardande gumma!!!....fåret i bakgrunden hade jag redan tidigare....

2 kommentarer:

Birgith sa...

Ett trevligt bevis på kvinnokraft. Den kardande gumman är helt i min smak.

Tina sa...

Det var verkligen ett fynd på tradera - gumman är ju oemotsåndlig!

Och Noor hälsar så mycket att "det är jätteroligt hos Åsa".
Kram!