26 oktober, 2008

Ö



Jag kommer nu att gå i mål på min ABC- resa över året.
Vi kan minnas tillbaka till Å, som ju inte får glömmas bort (;-)), tvinningstankar på Z, djupare kinesisk visdom på X, alla trevligheter på S. Egentligen är jag mest imponerad över att jag lyckades få till nått på Q!
Bokstaven I var välpanerad i familjens liv och H kom med hantverkstankar. G var ju en given bokstav förståss - men B bilden tycker jag var vackrast - alltså den gröna..

Hur som helst är jag nu framme vid Ö - och en önskan:
- om att ni, alla nya och gamla vänner där ute i cyberrymden, tar hand om er själva och era nära och kära. Att ni hittar glädje i det ni har för händer och glädje i möten med andra som delar er passion för hantverket.

Stora kramar till er alla!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja, bra jobbat! Och jag skickar tillbaka önskan till dig! Stor kram

ylva sa...

Tack för kramen!Du får en av mig när vi ses!!
Det har varit roligt att läsa dina "bokstäver"

ha det!!!