10 januari, 2008

Tjolahopp! Titta vad brevbäraren lämnat!



En massa trevligheter innanför pärmarna. Riktigt vintergodis!!!
Fler trevliga artiklar än det brukar vara till och med tycker jag. Vad sägs om det här!



- men i går kom också mitt rea-fynd-paket från "Garnhärvan" - Step-garn till makens vantar (sånt där med Aloe Vera och jojoba) och Tynn Alpakka i min "favo" färg och en ursnygg sjal-ihop-hållare. Himla nöjd var omdömet!



PS Jag har anmält mig till en spinnkurs ute i väster i maj!
Fross, fross!!!!

1 kommentar:

Tina sa...

Visst var det ett fantastiskt nummer!! Speciellt gutefåren, mmmm. Och den där sjalhållaren skapar ett stort habegär hos mig. Och jag som inte ska handla nåt i år. jaja, jag får glädjas åt din istället.

Och SUPERKUL!!!!! att du ska med på kursen! Tar du tåget? Så fort man vet lite mer (typ när det har blivit officiellt;) så börjar det bli dags att titta SJ-biljetter och fundera på sådant. kulkulkulkul (ja, inte det med sj, förståss)