06 januari, 2008

Aktuell information om Spinnträffen den 20:e januari

Det har varit många som har hört av sig och velat komma den 20:e. Jättekul och inspirerande!!
Just nu är vi uppe i cirka 18 stycken, förutom dom som kommer från linföreningen. Jag tänkte nu räkna upp er som jag har uppfattat ska komma - är det någon jag har tappat bort så kommentera på detta inlägg. Det går också bra att mejla till mig på; asa.olsenmyrsnabelagmail.com.

Åsa i Stockholm+ 2, Tina+1, Ylva S, Liisa, Mia+2, Kiki, Karin, Marie,”Knit-Marie”, Marianne från Skutskär, Anna-Lena Ö, Emmy och jag själv Åsa i Skuttunge.

4 kommentarer:

Åsa i Skuttunge sa...

Emmy-har du nån e-post där det gå å nå dig? Mejla mig i så fall

Marika sa...

Jamen, jaaag dårå!

Åsa i Skuttunge sa...

Förlåt förlåt jag har glömt både Marika och Eva-Karin + att Eva och Anna-Karin verkar titta förbi!
-så nu verkar vi passera 20 med god fart!

Tina sa...

Hej!
Jag har kontaktat min +1, men det var inte säkert att hon kunde komma. Jag hoppas dock det. Ska höra av mig till E också, och kolla. Det ska bli så kul!!!