06 november, 2009

Klara benvärmare

Titta dom är färdiga och i användning, benvärmarna i Mellanraggi. Om bilden ser lite rolig ut så är det så att jag står på en stol och fotograferar neråt mina egna ben...underlig idé på det hela taget, men det blev en lugn bakgrund med det vita (även om jag höll på att trilla ner...:)
Hur som helst har dom fungerat utmärkt. Jag går ju från stickning till användning väldigt snabbt så dom har knappt lämnat mina ben sen jag fick dom klar härom dagen....
Mudden nertill är en modifiering av något jag hittade i en "Spinn off" tidning (Vinter 07);
"Anklettos and Wristlettos" sidan 46.

2 kommentarer:

Sunna sa...

Vad fina de blev och så snyggt med en mönstrad mudd

ylva sa...

Sitter som en smäck och så fina.Den där lilla avslutningen nedtill skulle jag vilja titta närmare på.