23 maj, 2008

O

Oj vad tiden går....i morgon fyller vår äldste son 20 år.
Jag tycker det var i går han satt där som ett litet knyte i sin bilbarnstol - inräddad från den mycket varma bilen på väg från BB.
- och jag tycker det var som i går jag och M gick på växtfärgningskurs - ni vet 1978 eller så... Ja hej å hå! Det har i alla fall blivit många kilo växtfärgade garner med åren - även ett och annat svampbad. Men det får vi återkomma till nån annan gång.



Detta är en rödskivig kanelspindling - OBS! Giftig - men ger en vacker röd färg.....

1 kommentar:

marianne lundholm sa...

mycket vacker svamp, men guuud va spännande med din kardmaskin, kostade väl skjortan, men det är den nog värd, har tittat igenom din blogg, kul med spinnarträffarna, jag ska skärpa mej o försöka jag oxå.
hälsar
marianne