07 mars, 2008

E


Eftertanke

- egentligen skulle jag vilja göra något annat. Inte så mycket måsten och planering och vara flexibel, utan mer kreativ i lugn och ro; kunna bli klar i stället för hålla på.
- efteråt - jag har varit på begravning i dag. Min gamla kollega och uppmuntrare är borta.
- ensamma kvar, utan henne, blev vi.
- efterorden var precis som jag önskade, tänkvärda men också glada minnen.
- eländig kände jag mig innan - men efteråt, nu när vi delat sorgen och kramats mycket, känns det bättre. Länge leve riterna!

Denna blogg/bild hittade jag av en händelse på nätet - har ingen aning om vem han eller hon är.

3 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Den bilden var fin.

Anonym sa...

Sorry for writting in English,
but I can't speak Swedish.

I looked through the pictures-
wow, you do the wonderful works.

I am from Japan, and am attracted in nordic colors of your works.

Keep going!

Åsa i Skuttunge sa...

Thank you Sukie for your kind words. It´s amazing that you, on the other side of the earth, found my blogg. Maybe I can try to do some comments in English so you can understand what I write about :)