17 augusti, 2007

Paket med posten!


Titta vad jag fick med posten! Detta är räddningen för den garnbrist jag upptäckte att jag hade. Nej var inte oroliga, det har inte hänt nått - mitt lager var liksom inte komplett för att min Suss skulle kunna bli klar. Det fattades ett nystan Silkwood nr 11. Jag upptäckte att garnet inte fanns att köpa i Sverige längre utan räddningen blev Yarnbarn, någonstans i landet i väster. Ett litet klick och jag hade köpt alla 6 härvor dom hade kvar.(Ja jag vet att jag bara behövde ett, men man vet ju aldrig..) Jag måste säga att Silky wool är ett av mina favoritgarn hittils.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det praktiskt! Tack vare I-net kan man alltid köpa mer garn än man behöver.
Hörde dessutom att Webs (tror jag) har massiv uförsäljning på silky wool. typ $3.95 per nystanet om jag minns rätt. Bara säger.

Erika sa...

Underbart underbart garn. Jag vill egentligen inte veta vart man köper det men.. man kanske kan titta lite? Bara lite liksom? kram!